röviden A tréningről

A tréning olyan összetett képzési (és továbbképzési) módszer, amely során a fejlesztés céljának megfelelő elméleti ismereteket célorientáltan, gyakorlati úton és élmény-alapon adom át a résztvevőknek.

Az elmélet így könnyebben rögzül és maradandóbbá válhat – megkönnyítve ezáltal az új ismeretek használatát és a mindennapokba történő integrálását. 

A gyakorlatok lehetővé teszik, hogy a résztvevők tudása, hozzáállása és szemléletmódja együttesen fejlődjön.

A tréning során a résztvevők személyisége is kibontakozhat, amely így szintén pozitív irányba változhat.

Az alábbiakban tréning portfóliómba nyújtok betekintést – teszem mindezt a teljesség igénye nélkül, hiszen Partnereimnek minden esetben egyedi igényeiknek és céljaiknak megfelelő tréning programot állítok össze.

Tréningjeim egyénileg és csoportban egyaránt igénybe vehetők, valamint személyesen és online is elérhetők.

néhány referencia megbízóim közül

a teljesség igénye nélkül

ízelítő a 2024-es tréning portfóliómból

a teljesség igénye nélkül

vezetőfejlesztés

  • a visszajelzés-kultúra fejlesztése
  • kommunikációs és együttműködési készségek fejlesztése
  • a beosztott munkavállalók személyiségének beazonosítása és megértése a jobb és hatékonyabb együttműködés érdekében
  • az eredményességre vonatkozó mérő-és mutatószám rendszerek kialakítása
  • a delegálás képességének fejlesztése
  • az időgazdálkodás készségének fejlesztése

profitnövelés

  • termékhez és/vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó profitabilitás növelése
  • a működéshez, folyamatokhoz kapcsolódó profitabilitás növelése
  • az üzleti tervezés szerepe, és annak fontossága
  • a realizálási terv kialakítása, és a megvalósításhoz vezető lépések
  • az üzleti jelentések és kimutatások szerepe
  • a munkavállalók bevonása és elkötelezetté tétele a profit célok elérése és meghaladás iránt

sikeres tárgyalástechnika

  • a megbeszélés és a tárgyalás fogalma
  • „nehéz” beszélgetőpartnerek és helyzetek feldolgozása
  • a non-verbális kommunikáció jelentősége
  • az átkeretezés módszere
  • a kérdezés művészete
  • a konfliktuskezelési készség fejlesztése
  • a kifogások hatékony kezelése
  • értéküzenetek és magabiztos én-képviselet
  • a komfort zóna elhagyásának jelentősége

értékesítés-fejlesztés

  • az eladás és az értékesítés közti különbség megismerése, megértése
  • a célközönség elvárásainak megértése 
  • szolgáltatáshoz és termékhez kapcsolódó érték-üzenetek kialakítása
  • haszonérvelés a szolgáltatás és a termék mellett
  • az up-selling (a nagyobb értékű értékesítést generáló) készség fejlesztése
  • a cross-sales (tehát a kiegészítő/további értékesítést generáló) készség fejlesztése

ügyfélkezelés fejlesztés

  • az ügyfélközpontú szemlélet kialakítása, fejlesztése
  • az ügyfél igényeinek, elvárásainak és működésének megértése
  • az ügyfél partnerként történő kezelése
  • az ügyféllel történő együttműködés fejlesztése
  • az ügyfél hűségének mérése
  • ügyfél jutalmazó programok kialakítása
  • a CRM rendszerek előnye és használata
  • a megfelelő ügyfélszolgálati munkatárs megválasztása

konfliktuskezelés és Asszertív kommunikáció

  • a négyféle kommunikációs stílus és azok mozgatórugóinak megismerése az együttműködés fejlesztése érdekében
  • az asszertív kommunikáció készségének elsajátítása és gyakorlása 
  • az értő figyelem készségének elsajátítása és fejlesztése
  • a magabiztos én-képviselet fejlesztése
  • a NEM-et mondás készségének fejlesztése
  • az önazonos megnyilvánulás elősegítése
  • a magánéleti és a munkahelyi kommunikáció javítása

együttműködés fejlesztés

  • a közös értékek meghatározása
  • a közös együttműködés fejlesztése
  • az egyéni készségek fejlesztése
  • az önismeret és önreflexió fejlesztése
  • DISC személyiségtipológia
  • érzékenyítés
  • hatékonyságnövelés
  • a generációs különbségek megértése és összehangolása
  • a fluktuáció csökkentése

ha nem tud választani a lehetőségek közül, vagy egyedi kérése van, kérem, vegye fel velem a kapcsolatot.
Az első konzultáció díjmentes!

fejlesztési terv- és ajánlatkérés